Petz György : Monológ után is

beszédgyakorlatok

Monológ után is

„Pisti hülye, Julcsi hülye, csak én vagyok okos,

mert nekem még a seggemben is fejem van!”

                                                   (Weöres Sándor)

 

– Én mindent tudok. Azt is, hogy miért nem.

 

– Sóhajtson! – mondja az orvos.

– Úristen! A helyzet már ilyen szomorú?!

 

– Ã??rültség nincsen. – ?rültek vannak.

 

– A hipochonder magas fokon pszichiáter.

 

– Két pszichiáter beszélgetéséb?l nehéz eldönteni,

melyikük az ápolt.

 

– Minél elmésebb valaki, annál kevésbé létezik számára elmebeteg(ség).

 

– A homoszexualitást a heteroszexuálisok találták ki.

 

– Gyomormosás? – lecsúszott fogmosás kefe nélkül…

 

– A szárazra húzott hal ugyanazt mondja el neked, mint amit te vízbefúlva:

nincsenek nyelvi nehézségek.

 

– Éjszaka azért van sötét – mert szégyelli. (freudi megközelítés)

 

– Az emberiség egyetlen lehet?sége: hogy észrevegye.

 

– Az igazán konzekvens állam az ÁFÁ-t a végs? felhasználóra terheli.

A sírásóra, de legalábbis a férgekre.

 

Legutóbbi módosítás: 2008.12.21. @ 22:22 :: Petz György
Szerző Petz György 1167 Írás
Sose feledd a gyermeket, aki voltál; benne a kulcsa annak, aki ma vagy. Középiskola: biológia-kémia tagozat; novellaírás, versek; kézilabda. Egyetem: 1974-1979 Szeged, magyar-történelem-Latin-Amerika speciális képzés; összehasonlító világirodalom szakkör, versek; kézilabda. Lakás: Békásmegyeren. Családi állapot : nős; három fiú, egy lány (38, 26, 19, 16). Tanítás: szakmunkásképzőtől az egyetemig hét éven keresztül Szegeden, Budapesten; tolmácskodás. Tíz évig szerkesztés, irodalmi vezetés könyvkiadóknál (Gondolat, Babits, Göncöl), majd újra tanítás a II. Rákóczi Ferenc Gimnáziumban, majd a Fazekas Mihály Gyakorló Gimnáziumban; valamint szerkesztés, könyvírás. Bolha a világ ura (gyerekkönyv), Te is Az vagy (versek), Maga a tettes (krimiparódia és rádiójáték), Murphy-kötetek, Szerelmem, Mexikó (regény), Az ecetfa illata (regény; a Konkrét könyvek pályázatán NKM-különdíjas ), Kérdések és válaszok a görög mitológiából; Kérdések és válaszok a Bibliából újszövetség (ismeretterjesztő könyvek), Irodalom feladatgyűjtemény és Tanári segédkönyv (CD) Madocsai László gimnáziumi tankönyveihez. Üzenet társainak - az Alföld Kulturális Egyesület novellapályázatán II. díj 2006-ban. ****************** 1955-2020 Petz György elhunyt 2020 augusztusban! Részvétünk a családnak.