M. Fehérvári Judit : Hát hidd!

*

 

 És megint jönnek azok a furcsa injekcióstű éjszakák…

Néha egy EGK gép felmorog, valaki távozni készül,

de nem hagyja még az Égi Kéz, visszanyomja, hogy

gyökeret verjenek szívében, s növekedjenek gyermeki

búzamezei a Földnek, az éter lilásfénnyel egyre közelebb kerül.

Nincs még ideje az aratásnak, folyékony aranyat ont a Fény,

a csönd félig eldalolt életek templomtornyain időzve szendereg.

Ráérsz még meditálni ebben a tisztaságban: jelzőtlen szerkezetek

furcsa meséi keverednek csupa hazugságokkal, de beleszitáltak

Téged is, s nem tudtál szétválasztódni: itt maradtál a szélben…

Nem vagy más, mint pelyva a gabonaszemek között, de lélegzeted

még színessé teszi a rétek szíveinek koszorúereit, hát hidd, tranzitutasként

Istennél előrébb lépsz egy lépéssel, s még nem ad Neked mattot a Kaszás…

Legutóbbi módosítás: 2011.03.29. @ 16:31 :: M. Fehérvári Judit
Szerző M. Fehérvári Judit 168 Írás
2010. karácsonyáig középiskolai történelem-orosz- magyar-tánc -és drámapedagógus voltam, aki akkor egy művészetoktatási intézményben próbálta átadni mindenféle tudását. Ez volt életem második munkahelye. Az első, a volt alma materem, egy Vegyipari Szakközépiskola, mert az egyetlen napig sem űzött alapszakmám általános vegyész. Akkor, 2010 év végén elhatároztam, hogy belevágok az ismeretlenbe... Jelenleg pedagógiai szakmódszertani cikkeket írok egy újságnak. Az irodalom felüdülés és kikapcsolódás, rejtvény és néha megoldás is, de sajnos egyre kevesebb időm van rá, s minél inkább belemélyedek, annál inkább rádöbbenek minden hiányosságomra. Ez néha aztán földhöz is vág... Meg a gravitáció... Ennél többet nem szoktam elmondani magamról, s ezt is azért tettem, mert ma ilyen kedvemben voltam... Debrecen, 2012. március 31.