Kéri Dorina Beáta : Még vagyunk…

Tisztelgés a Kurultaj (vagyis Nagy Törzsi Gyűlés) el?tt. (Sztyeppei-nomád népek találkozója, Madjar törzs – Magyar rokonság tiszteletére rendezett második találkozó.)

 

 

Vagyunk, hiszen voltunk is régen.

De nem tudom, leszünk-e még holnap?

Vadász a sztyeppén, sólyom az égen,

– Elhagyott vessző, kihullott tollak.

 

Mert megtépdesték a szent jelképet,

S hazudtak nekünk, újakat helyette,

Ki tudja már, milyen a volt-dicső élet,

Ki reptet majd turult, ahogy sok ősünk tette?

 

Ki ad majd erőt az elgyengült embernek?

Hátha lesznek páran, s nem felejtik el.

Elveszett hitükért egyszer szót emelnek,

Talán életre kelthetik, mit ma temetni kell.

 

Temetni bizony, közönyös feledésbe

Azt, akik voltunk: gerinccel, szabadok.

Rejtse el büszkeségünk, nyelje a föld mélye,

S fölé a por: hazugságtól mentes Magyarok.

 

Vagyunk, mert szűnni nem lehet szótlanul!

Kapaszkodunk még a jelen szennyébe…

De mikor minden szó porba hull,

Vajon él-e még a magyarok emléke?

 

 

 

 

 

 

2008. 08. 20.

Legutóbbi módosítás: 2009.04.04. @ 18:56 :: Kéri Dorina Beáta
Szerző Kéri Dorina Beáta 0 Írás
1992. október 25-én születtem. A Beát nem használom, az nem én vagyok, ezért kérlek, ne hívj így! :) Nem vagyok bölcs, de kritikus igen, néha elhamarkodott, máskor túl-óvatos.. Keresem a középutat mindenben, és sokszor a naivitás határát súrolva igyekszem feltételezni másokról a jót. Szeretek olvasni, bár egyre kevesebb idő jut rá, szeretem a színeket mind az életben, mind a történetekben, amiket olvasok. A verset a játékosságáért, rímeiért kedvelem, a ritmus és az érzelemkeltés is fontos számomra. Ízzig-vérig kézművesnek vallom magam, szállóigém az "Annyi mindenre jó a kezem!" mondat. :D Ezen kívül a számat is sokszor használom - kellően nagy tud lenni az orcám, ha kell-ha nem, a szóvicceim pedig gyilkosak:) Az egészségesnél jobban számít mások véleménye, mindenkinek meg akarok felelni. Azt hiszem, ezzel sikerült valamennyire körülírnom magamat! :) Egy kis frissítés az egyetem vége felé: Kézműves vagyok ÉS Gazdász (Számviteles). A legfőbb erényem a viszonylag reális énkép.