Vandra Attila : Yin és yang

Aforizmák. Kedvet kaptak Petz Gyuritól.

 

Gy?lölni azt tudjuk a legjobban, akinek a szeretetére vágyunk.

 

Egy férfi legmegbocsáthatatlanabb b?ne, ha a felessége hibát követ el.

 

A legmegbízhatóbb tudás az, amelyet meg lehet kérd?jelezni.

 

Ha tudom, hogy nem tudom, az a tudásom els? jele.

 

A hit mindig vak, bár néha bámulatosan tud tájékozódni.

 

Az érzelmek elhomályosítják a logikát, a logika meg az érzelmeket.

 

Ha a szerelmedet megértetted, elvesztetted.

 

Azt mondják, hogy borban az igazság. Megittam vagy két liter igazságot, mégse tudtam meg, hogy szerelmem miért hagyott el… Csak azt, hogy az egyensúlyom miért.

 

Mióta próbálom a bánatom borba fullasztani, azóta egyre több van.

 

Álmodozás az élet megrontója, de mit ér az élet nélküle?

Legutóbbi módosítás: 2008.12.07. @ 10:43 :: Vandra Attila
Szerző Vandra Attila 746 Írás
Fő foglalkozásom minden lében kanál. Vegyészmérnöki diplomával sok mindennel foglalkoztam, a legkevésbé a mérnöki életpályával, amelyet otthagytam, miután két évet lehúztam a feketehalmi „színes pokolban.” Azóta főállásban kórházi biokémikusként dolgozom, de másodállásban tanítottam kémiát, biokémiát, fizikát, vitatechnikát és kommunikációelméletet. Önkéntes „munkahelyeim” és hobbijaim még színesebbé teszik a foglalkozásaim palettáját. Számomra meghatározó volt a vitamozgalommal való találkozásom, mely után dominóeffektusként következett a meggyőzéselmélet, pszichológia (tranzakció-analízis) matematikai és pszichológiai játszmaelmélet, neveléselmélet, konfliktuskezelés… lehet valami kimaradt. Hobbijaim: a főzés, természetjárás, utazás, fényképezés, történelem, nyelvészet, az unokázás, és ja persze, szinte kihagytam: az irodalom! Maximalistának tartom magam, amihez fogok, azt szeretem jól végezni, de nem vagyok perfekcionista. A tökéletességtől hidegrázást kapok. Hiszem, hogy egy írónak nem az a szerepe, hogy tükröt mutasson a a társadalomról. Arra ott vannak a hírműsorok. Sokkal inkább az, hogy elgondolkoztassa az olvasót. Egyes írásaim “befejezetlen” , nyitott végével pont ez a szándékom.