Tasev Norbert : Szidolozott szamovárok

Tévéképernyők árgus képcsövén nyilvántartott szennyvíz-prédikációk fröcsögnek; bunkó veszély s növekvő celeb-avantgarde forradalom. Jövőképünk totális agysorvasztó pusztulását már nem radikális múltunk szennyezi – de hasztalanabb, megvesztegethető jelenünk. Védtelen s lecsupaszított Sziszifusz a kiszolgáltatott ember ennyi tahósított gonoszsággal szemben.

Hosszadalmas evilági futásban még bármikor utolérhet bennünket a szenzoros halál; kellően időzített, beprogramozott szív és érrendszeri műhibákkal sejtjeink akár már hangulatainkra is bármikor felrobbanhatnak. Békeegyezményeket kiutasító gyűlöletkeltő propaganda-szócsövek beszéde még most is egyezményes s általános. Elveszhet egy újabb cyber-generáció s az általános tékozlóságban alig akadhat egy meg egy, aki méltón hinne az erkölcs s emberség téveszméinek.

Aranyhidak hömpölygő segélykiáltása rendre átszakadt. Lényegükből kiforgatott ember-emberiók vad-pogány tánca végső felismerést sejtet; úgy menetel az ember-kultúra a biztos pusztulásba?! – Felszakadó kiáltások orsójára még utolszor jó volna feltűzni remegve a bátor tettrekézség zászlóvivő szent lobogóit, hogy a tohonya meztelencsiga-tétlenség több méltatlan-oktalan kárt már ne tehessen.

Moha, agymosott csöndek telepednek gazdagon tovább hülyíthető homlokokra. A lélek bensejében kivetkezett, emigráns idegenek szorongnak. V.I.P.-felkapott partihelyekről kihajított, királynős, csitri csillagocskák üldözik kisstílű, negédes szerelmeikkel a partiképes agglegények széles repertoárjait. Szidolozott szamovárokat röpítenek bosszúállón egymás fejéhez acsarkodó kiscicák, csődör-farkú kandúrok!

Legutóbbi módosítás: 2019.09.20. @ 11:11 :: Tasev Norbert
Szerző Tasev Norbert 69 Írás
1983.11.30-án születtem Budapesten! ELTE-TFK, BTK-n folytattam magyar-történelem szakos tanulmányokat; történelem tanár. Ebookokat szerkesztek! Eddig szerzői könyvkiadás keretében a Publió kiadónál, és a Publishdrive-on jelentettem meg köteteimet!