dr. Bokor József : javaslat

Tisztelt Szerkesztőség És Tisztelt SZERZŐK, Meg Olvasók!

Egy ideje próbálom előterjeszteni azokat az írásaimat, amiket a magam örömére, de talán mások tanulságára is irka-firkálok.Persze olvasok is – ha van időm – és azt tapasztalom, hogy a „KUKUCSKÁLÓK” száma nagy, de észrevételük az nincs.Minek is, ha  nem kíváncsi senki arra! – De én igen!!! – és nem csak a saját írásaim keltette észrevételekre, hanem arra is, hogy mások írása milyen véleményt, érzelmet kelt az olvasókban.

KIHANGSÚLYOZOM!!! – én nem vagyok professzionális író, nem életműveket írok, de azért jó lenne tudni, hogy akinek van, annak mi a véleménye és ha akad tanácsa, akkor az mi?!Javaslom!
Ha lehetséges, akkor a Szerzőcsoport és az olvasók megsegítésére lehessen megismerni az olvasói véleményeket, és a szerkesztőség segítse elő, hogy a hozzászólások személyes kategóriáján kívül legyen egy „Vélemény”, vagy bármi más kategória az olvasói vélemény megismerésére.

Persze én nem ismerem a szervezeti felépítést, a társadalmi (köszönöm) munkában dolgozók lehetséges továbbterhelésének elkerülése módját, de hiszem hogy nem lenne haszontalan a javaslatom megszívlelése.Ha van egy ilyen színvonalas fórum, akkor azt jó lenne érdeme szerint hasznosítani.
Tisztelettel:
dr. Bokor József

Legutóbbi módosítás: 2020.02.10. @ 07:58 :: Adminguru