Vandra Attila : Eltűntem, de rossz pénz nem vész el

Először is, kijelentem, hogy a hibás nem én vagyok. Szabolcs (Bige Táti) a hibás. Szóval kaptam tőle egy anyagot elolvastam és… azóta ez láncreakció. Igenis, sokat olvastam. De nem itt. Nem használok jelzőket, mert illetlenek, így töredelmesen bevallom, hogy azért nem buktam meg magyar történelemből, mert nem tan(ítottak)… ultam. Szóval izgalmas a XIII század…
Végül azóta sem tisztáztam, amit Szabolcs sugallt nekem, de izgalmas téma. Először regényt akartam írni belőle, annyira az.
Bevallom töredelmesen, a történelmi regényt nem nekem találták ki. Imádom a szabadságot, amikor a regényeim naponta irányt változtatnak hirtelen ötlettől vezetve. De hát a történelmi tényeknek mégsem lehet ellent mondani.
További mea culpa, hogy szégyenletesen megbuktam. Amit elkezdtem írni, az még távoli rokonságban sincs egy történelmi regénnyel. Nem is tudom, hogy végül befejezem-e, vagy ha igen, felteszem-e, hogy lejárassam magam. Mert izgalmas amit összeolvastam, de egy dolog biztos, főleg az hiányzik belőle 101%-ig, amitől egyesem azt mondják vandrás… meg nem regény. Meg… szóval ez van.
Volt más okom is rá, két tudományos cikk, két konferencia, (nem irodalom, biokémia) még fényképezni sem volt időm. Szóval előbb-utóbb megjelenek. írással, vagy anélkül. Legalább olvasni. Hiányozatok!
Attila, a bűnbánó.

Legutóbbi módosítás: 2019.11.25. @ 19:02 :: H.Pulai Éva
Szerző Vandra Attila 746 Írás
Fő foglalkozásom minden lében kanál. Vegyészmérnöki diplomával sok mindennel foglalkoztam, a legkevésbé a mérnöki életpályával, amelyet otthagytam, miután két évet lehúztam a feketehalmi „színes pokolban.” Azóta főállásban kórházi biokémikusként dolgozom, de másodállásban tanítottam kémiát, biokémiát, fizikát, vitatechnikát és kommunikációelméletet. Önkéntes „munkahelyeim” és hobbijaim még színesebbé teszik a foglalkozásaim palettáját. Számomra meghatározó volt a vitamozgalommal való találkozásom, mely után dominóeffektusként következett a meggyőzéselmélet, pszichológia (tranzakció-analízis) matematikai és pszichológiai játszmaelmélet, neveléselmélet, konfliktuskezelés… lehet valami kimaradt. Hobbijaim: a főzés, természetjárás, utazás, fényképezés, történelem, nyelvészet, az unokázás, és ja persze, szinte kihagytam: az irodalom! Maximalistának tartom magam, amihez fogok, azt szeretem jól végezni, de nem vagyok perfekcionista. A tökéletességtől hidegrázást kapok. Hiszem, hogy egy írónak nem az a szerepe, hogy tükröt mutasson a a társadalomról. Arra ott vannak a hírműsorok. Sokkal inkább az, hogy elgondolkoztassa az olvasót. Egyes írásaim “befejezetlen” , nyitott végével pont ez a szándékom.