Csillag Endre : Toronytámadás

Kedves Naplóm!

 

Ennek az okáról – lásd a tárgyat! -, módjáról, körülményeiről csak mendemondák keringenek közöttünk: félinformációk.

Ugyanígy homály fedi a visszaállíthatóság mértékét is.

Jó lenne egy szakszerű, rendszeres tájákoztatás. Nem akarok persze senkit jóslásra ösztönözni, sem pluszmunkára kérni!

A szerkesztőség irányából is bizonytalan jelzések látnak napvilágot. Ez nagyon nem jó!

Tapasztalatom, amellyel kapcsolatos kérdésemre sincs válasz: érdemes-e a hibák „teljes” elhárítása előtt újabb írásokat feltenni, beküldeni? Ugyanis mind az én új írásom, mind a másoké nem látható egyelőre, holott azt az infót „kaptuk”, újakat lehet beküldeni,… de a szerkesztőség…egyelőre…

Az én írásom pl. simán felkerült, de a renováció során el is tűnt.

Pótoljam, ne pótoljam?! Ki tudja. Sok a megválaszolatlan kérdés.

 

Úgy látom, az Attila távollétében a 7toronynak nincs feje, holott állítólag főszerki helyettese van, volt (?!)

 

Szó se róla, kibírom a bizonytalanságokat, de ilyen körülmények között – amikért természetesen senkit sem hibáztatok – , nem lehet, vagy nagyon nehéz alkotni.

Másnak lehet erről egészen más véleménye.

Még egy gondolat: ilyenkor látszik meg, mekkorák a kibertér turbulenciái, milyen esendő a virtuális valóság maradandósága! Gondolom, ezzel senkinek sem mondtam újat. Mégis szóvá kellett tennem.

A való élet is tele van „buktatókkal”, hogy egy közhellyel zárjam „panaszáradatomat”.

Szia, kedves Naplóm. Ha lesz kedvem, visszatérünk a párbeszédes formához is.

 

Szerető gazdid

Legutóbbi módosítás: 2020.04.01. @ 10:06 :: Adminguru
Szerző Csillag Endre 195 Írás
Amatőr módon írogató nyugdíjas vagyok. Követek el verset is, de igazán a kisprózában érzem jól magam.