Ruder Jana : Emlékezés…

Egészen véletlenül alakult úgy, hogy   éppen július 15-én  keltem útra,  nagyobbik fiókám leendő lakhelyéhez  indulva.  Már korábban eldöntöttem, hogy a nyár  ellátogatok Ozorára, a temetőbe…. általam nagyra-becsült , a Héttorony örökös szerkesztőjéhez, Pápay Arankához. Nem tudtam elkísérni az utolsó útjára,  helyettem csak egy koszorú köszönhetett el Arankától…  februárban. Vártam már ezt a temetőlátogatást.     Arra számítottam,  majd  sokáig kell járnom a sírkertet, hogy megtaláljam  a nyughelyét, ám… nem így történt. Talán  öt perc telt el, hogy beléptem a kapun… ( bár kérdezősködtem, Aranka édesapja- az egykori órásmester-  nyughelyéről, de nem tudtak segíteni, az éppen temetésre készülő sírkert gondozók)   és…megtaláltam a nyughelyet.  A váza foglalt volt, nehéz kövekkel, papírral bélelve, hogy ne hordja el a szél… a szép selyemvirágokat. Így,  az otthonról hozott ásványvíz  segített ki… abba tettem a virágaimat,  tiszteletem és  hálám jeléül.    Aranka ma lett volna 82 éves.  Örök álma legyen szép…

Legutóbbi módosítás: 2019.07.15. @ 23:09 :: Ruder Jana
Szerző Ruder Jana 106 Írás

Somogy megyében élő, immáron 2017 októberétől... nyugalmazott pedagógus vagyok. Szeretek olvasni, s magam is írogatok. Kedvelem a szépet, a léleképítőt, a tartalmasat, az elgondolkodtatót...