Tasev Norbert : Az ember álma

A hűség – már, ha volt is -, nulla sivatagba ütközött. Könnyen válogatható, olcsón jutányos fehérneművé vált a morális, emberi, adakozó jóág s a mindent kinyilatkoztatni kész őszinteség. Heverésznek sokan inkább gylkos hiány íróasztalán, ahelyett hogy meggyőződésük szerint cselekednének. A morális erkölcs is tovább költözött elhagyva sokadszor dobbanó szívek partvidékeit.

Átutaztatják egyik érzést a másik után a beteg, nyomorult, groteszk-tényeken mely minden esetben megnöveli a kacagtató, totális, urbánus abszurditást. Színes smink-látszatokon már minden tapintható. Emberléptékekben számolva a Lélek-váz őszinte-teljes megismerése is várhat még magára.

Nyálas viasz-figurák teszik kényeskedve a szépet, még a legtöbben horgokkal pecáznak. A Tett fölöslegességét mindig meglehet haladni. A képek sokadszor összeérnek míg a szem botladozón mindent összegyűjt. – Mámoros időtlenség feszélyezi, keríti lustán körbe az elgémberedett akaratok tudatos ösztöneit.

A tenni vágyás manapság a kreativitáshoz is rest; hol marad már a lovagias udvariasság?! Tekintetek szilárd, eltökélt bosszúja minden esetben a halandóságra ítéli a vádat; tilosban járva, mint kirekesztettek, titkos jelbeszéddel kommunikálva sokszor inkább mi magunk vagyunk vonszolni kénytelenek röhejek homokzsákjait.

Tévhitek szaga még most is gyakorta bűzlik. Iszapos ragacsban kiterjesztett Angyal-szárnyak is ideje korán tönkremennek. Szemrehányások fekete epéje már így is fertőzi a Lét-morált; szeretet lüktető szív-molekuláit. Embergyűrűkben toporog tétován, mint oda-nem-illő emirgáns bohóc az örök gyermek-poéta. Két világ titkos határsávján áldogálva zárt terekben sokszor kiszivattyúzták szándékosan a vákuumot.

Sokan újból már vendéghajtincseket növesztettek feleslegesen. Beszédhelyzet szabados finomságaira mindenáron fittyet hánynak!

Legutóbbi módosítás: 2019.08.30. @ 09:43 :: Tasev Norbert
Szerző Tasev Norbert 69 Írás
1983.11.30-án születtem Budapesten! ELTE-TFK, BTK-n folytattam magyar-történelem szakos tanulmányokat; történelem tanár. Ebookokat szerkesztek! Eddig szerzői könyvkiadás keretében a Publió kiadónál, és a Publishdrive-on jelentettem meg köteteimet!