Tasev Norbert : Fallikus romantika

Remegő-hezitáló tudatosan kiszolgáltatott szájszéli bizsergés titokban elkapott romantikus csókok mindensége előtt; álom s ébrenlét egyaránt váltakozva hullámzik többszörösített érzelmi spirálgyűrűkben amikor az elnyerhető boldogság hamvas-szirmai lüktető szívekre települnek. Gyöngéd igazgyöngyök ékszer láncolatából nőtt, mezítelen bőrünk pórusain át hallgató lelkünkbe kúszik hűséges érzelmi tükörként a rózsaujjú Egy-érzelem.

Romantikus éjjelek holdsugarában megváltó, ezüst-csillagos árny-áldozat virraszt fejünk felett védelmezőn. Mohó vágyhangokat kortyolgat az esti szél, míg egymásért élő, borsódzó végtagjainkat jótékonyan járja át a bimbódzó, könnyed remegés. Körülöttünk már minden Egy s oszthatatlan. Akár az összetetten balzsamos parádés csempész erotika; egzotikus domborulatokba burkolja a gazdag zuhanyrózsa az angyal elegánsan hölgyies mozdulatait, míg csókjaink halhatatlan Mindenség-dobbanását szándékosan elnyújtjuk.

Két jótékony csípés közt a cupidói kedvezményes nyíl még mindig akciós. – Igazgyöngyök gyöngéd láncolatán megbűvölt bőrünk alatt ott bujkál az ünnepi csönd. Kozmikusan kitágítható idők repedéseiben aprócska szerelmi lampionok ragyogva világítanak. Megszűrt, fotó szintetizált fénybe illesztett belső lélek-tükrök kapcsolódnak s szemek titkaiban is új értelmet nyerhet a valódi, emberibb megismerés.

Letanított szavak pezsegnek egymás bimbós ajkain jótékony meggondolatlanságukban; a magány mélységében mindig kacifántos-csalóka minden sziluett. A felszínes vakság mindig kártékonyan befolyásolható!

Legutóbbi módosítás: 2019.10.24. @ 09:52 :: Tasev Norbert
Szerző Tasev Norbert 69 Írás
1983.11.30-án születtem Budapesten! ELTE-TFK, BTK-n folytattam magyar-történelem szakos tanulmányokat; történelem tanár. Ebookokat szerkesztek! Eddig szerzői könyvkiadás keretében a Publió kiadónál, és a Publishdrive-on jelentettem meg köteteimet!