Belépés menete | Felhasználói fiók  |  Kommentek  |  Komment írása  |  Napló beküldés  |  Üzenetküldés fiókból  |  Írás beküldés szerzőknek  |  Írás küldés email-ben  |  Személyes üzenet fiókból  |  Napló beküldés sorrendje  |  Fotók publikálása galéria  |  Írások javítása, szerkesztése  |  Mit tegyek, ha nem tudok belépni?  |  Szerkesztő menü bővítése  |  Napló sorrendben  |  Utólagos javítások az írásban | Szerző, vagy írás kereső

Belépés menete(kattints a képre):

Felhasználói fiók – Csoportok(kattints a képre)

o

Kommentek elérése(kattints a képre)

Belépett tagoknak olvashatók a kommentek, több helyről is el lehet érni ezeket.

o

Komment írása, válasz(kattints a képre)

Lehetőség van belépett tagoknak kommentelni, ahol válaszolni is lehet.

<< vissza

  o

Napló beküldése – űrlap kinézete nem azonos az írás beküldéssel, rögtönzött írások helye(kattints a képre)Figyelem, a napló nem alkalmas főoldali megjelenésre, de az új tagok itt küldhetnek be írást és innen a lektorok engedhetik tovább. A rövidebb műveket előnybe részesítjük, a sorozatok részei se legyenek túl hosszúak.

o

Felhasználói fiók – Üzenetküldés direkt szerző kereséssel(kattints a képre)

Szerzői név elé @ jelet kell tenni és 3 karakter után a lehetséges találatok felugranak…

  << vissza

o

Írás beküldése másképp néz ki, mint a napló csak szerzők(kattints a képre)

ÍRÁSOK menü alatt. Szerkesztőknek és lektoroknak sem jelenik meg azonnal, mindenképp be kell engedni a szerzőt, de csak ajánlással. A szerzők egy része már VIP tag, azoknak a várakozóból be kell még engedni magának a művet, ha nem kér lektorálást.

.

 Egyszerű beküldés Emailben… (kattints a képre)

Ha gyorsan szeretnél feltenni írást itt egy egyszerű módja, akár telefonról is bármikor útközben is megteheted…

(megjelenés a lektorokon múlik) Csak a regisztrált email címről érkezőket fogadja el a rendszer…

Beküldési Email cím – biztonsági okból – a képen olvasható!

Várakozóban lesz a beküldött írás! Új tagok küldhetnek be itt is írást, de nem garantált a főoldali megjelenés!

FIGYELEM: Beküldés átfutási ideje 10-60 perc is lehet!!

<< vissza

o

 Üzenetküldés egyik módja a fiókból(kattints a képre)

Üzenetküldés kereséssel(saját fiókban):
Az üzenetküldőből kikereshető a szerző

o

Napló küldés adatlap sorrendben kitöltve(kattints a képre)

Rögtönzött írások helye,  nem alkalmas hosszú írások megjelentetésére!

  << vissza

 o

Fotók menüje a csoportban…(kattints a képre)

fotó menü
Fényképek a torony életéből, a szerzőkről megtekinthető és feltölthetők újabb események képei

o

Írások javítás módja, képcsere stb.(kattints a képre)

Aktív tagoknak a főoldali menüből lehet szerkeszteni a műveket egy meghatározott ideig…

<< vissza

o

Mit tegyek, ha nem tudok belépni?(kattints a képekre)

Oka főként az oldal biztonságosabbá tételének beállításaiban lehet. Elsősorban a helytelen, könnyen feltörhető jelszó az oka. Ilyenkor kérjünk új jelszót és a leírtak szerint készítsük el.(A jelszónak minimum 9 karakternek kell lennie, és nagybetűt, kisbetűt, számot és egy különleges karaktert kell tartalmaznia)

Írd be az email címed, vagy a pontos felhasználóneved, aztán nyomd meg a Jelszó Visszaállítása gombot
Egy email érkezik perceken belül és kattints a linkre. Ezután az oldalon hozd létre a biztonságos jelszavad!
o

Szerkesztő menü bővítése(kattints a képre)

 

szerkesztő menü
Alapból a szerkesztő menü csukva van, ki lehet nyitni az utolsó gombbal

 

<< vissza

.

Utólagos javítások az írásban… (kattints a képre)

Az írások menüben a ceruza ikonnal módosítható az írásod(csak annak, akinek van jogosultsága – egyéb esetben a lektorok javítanak kérésre). A képen a szerkesztő alsó felén látható módosítások lehetségesek, a tartalom javításán kívül. (csak főoldali írásokra érvényes, megjelenési állapottól független)

.

Szerző és írás kereső oldal… (kattints a képre)

Szerző és írás keresőLeggyorsabb módja, ha szeretnél írást keresni, akár egy kulcsszóra vagy szerzőre, akár mindkettőre is, akkor a megadott paraméterek után a keresés gombbal listát kapsz a találatokról.

 

<< vissza