lvedi Annabella Szerző
Vezetéknév
lvedi
Keresztnév
Annabella
Minden szerző, lektor, adminisztrátor csoportja.
15 év ago 3hozzászólás

        Az én anyám nagyon jó,         Hogyha kell, ? átkarol.         Kedves, szép és megért?,         Ezért nagyon szeretem ?t.

15 év ago 3hozzászólás

                 Iskolába megyek vele,                Sok mindent hordozok benne,                Könyvet, tolltartót és füzetet,                Játékot is, egy keveset.

16 év ago 6hozzászólás

                  Találkoztam egy öreggel,                 Segitettem a szegénynek,                 Megköszönte illend?en:                – Ügyes vagy te, kicsi gyermek !

16 év ago Nincs komment még

             Megláttam egy kisfecskét,            Beszorult a ,,kislegény”.            Segitettem én rögtön,            Megköszönte a pöttöm.

16 év ago Nincs komment még

                     Ilyen az élet,                    néha kegyetlen.                    Ha szomorú vagy,                    dúdolj egy szép dalt.                      Ilyen az élet,                    tudom s megértem.                    Nem félek, az id?                    majd mindent megold.

16 év ago 4hozzászólás

                   Ilyen vagyok én,                  Vidám vagyok én,                    Tanîtómat kedvelem,                     Iskolámat szeretem.                            Ilyen vagyok én,                          Kicsi vagyok még,                            Vannak t?lem nagyobbak,                            Akik biztos gyorsabbak.

16 év ago Nincs komment még

          Ölvedi Annabella-  III. osztályos tanuló                              Megjött a tavasz                      Megjött a tavasz,                    Nyilnak a virágok,                    A fákon a tavasz                    Bontja a virágot.                        A madarak a fákon                    Csicseregnek, dalolnak,                    [… Tovább]

lvedi Annabella Szerző does not have any friends yet.