H.Pulai Éva : MEGHÍVÓ: ÁLMODJUNK EGYÜTT

‘Pilla álma’

 

 

 

 

 

Kedves Barátaim, ismerőseim, és kedves irodalomszerető (ezért barátaim), versszerető embertársaim, és kortársaim!

 

 

December érkezik. Ezt éljük reggeltől-estig otthon, odakint – munkában, vagy az iskolában – bármerre, ahova járunk, és bárhol, ahol élünk. Tél lesz. Csupaszodnak a fák. Szép lassan azt vesszük észre, hogy Karácsony lett.

Karácsony. Egy olyan ünnep, ami összetartásra, szeretetre buzdít kicsit és nagyot egyaránt. Karácsony. Amikor minden gyermek és felnőtt örömmel ölelkezve ünnepli Jézus születését. Karácsony. Minden embernek, és mindenhol.

 

Annyi minden zajlik országunkban, és a világban, de én és egy nagyon kedves barátom mégsem akarjuk elfelejteni ezt a nemes és meghitt ünnepet, és álmodtunk együtt valamit:

ezen a karácsonyon több helyen lesz ünnep, és ajándék, mert elvisszük oda, ahol csak álmodják azokat.

 

Szerintem nem sok olyan ember él ma, akinek ne lenne ismeretségi körében (ne adj Isten családjában) olyan felnőtt, vagy gyermek, aki rákkal harcol. Aki naponta küzd – elviselve kínokat testén – azért, hogy élhessen. Aki naponta álmodja otthona, szerettei ölelését, és aki naponta bizonyítja embertársainak, családtagjainak: az Élet Ajándék, és van, aki Élni szeretne, és küzd is érte…

 

Én és társam álmodtuk. Álmodtuk, hogy idén decemberben viszünk valamit a beteg gyermekekhez, gyermekeknek, és egészen a kórházi ágyukig. Mert ne csak álmodják az ajándékot, hanem érezzék, fogják, és éljék is; tudják meg mennyire fontos, és mennyire szükséges az erő, amivel bátran küzdenek az ellen, amitől ők nem, csak mi felnőttek félünk: a halállal.

 

 

 

Kedves barátaink, ismerőseink, és mindenki!

 

Csatlakozzatok hozzánk, és tartsatok velünk 2015. december 5.-én egy Jótékonysági Felolvasódélutánon, hogy legyen közös az álmunk, és valóság legyen belőle. Gyűjtsünk együtt felajánlásokat a SOTE Játszóház Alapítványának hőseinek, hogy a kórházban is érezzék a Karácsonyt, mint az összefogás, és az együtt ajándékozás eszméjét.

Az alapítványról itt tudhattok meg többet:

https://m.facebook.com/SoteJatszohazAlapitvany/

és itt:

http://tuzoltoklinika.semmelweis.hu

 

 

 

Azaz!

 

Jótékonysági felolvasódélután!

 

December 5-én 15.00-21.00(max.!)

 

 

Helyszín: PostArt, Budaörs, Templom tér.

(Bejárat a Clementis László utcán az Ébner György köz felől (nagy udvar))

 

Kit várunk?!

 

Mivel ez egy felolvasódélután lesz, várjuk a segítő szándékú szerzőtársaink jelentkezését egy versükkel (ez később növekedhet, vagy csökkenhet), amit fel is olvasnának, vagy felolvastatnának az

alábbi e-mail címre:

kolteszetijatszohaz@freemail.hu,

és (természetesen) itt is jelentkezhetnek, vagy a privát kontaktjainkon!

 

és

Várunk minden segíteni szándékozó gyermeket, felnőttet

és mindenkit, aki valahogyan hozzátenne ehhez a nemes célhoz (művészek, előadók)

 

Fogjunk össze.

Vigyünk kicsit több szeretetet a borongós-jeges télbe.

 

Várunk nem csak anyagi, hanem tárgyi felajánlást is,

mint például: kisautó, baba, rajzeszközök (ceruza, színesceruza, rajzlap), kabala,

és mindent, legyen az vásárolt, otthoni, vagy s.k készített.

 

Hogy mit viszünk mi?

A szívünket, verseinket, álmunkat, és – bizton – hisszük, hogy kéz, kezet fog, és ez álom valósággá lesz, minek köszönhetően idén sok-sok kis hős mosolyoghat…

 

Persze a programról is ejtenénk pár szót. Hogy mivel várunk benneteket?

Rengeteg kortárs verssel, maguk a szerzők előadásában (ha nem a szerző lesz az előadó, lesz aki vállalkozik rá),

és

nyugodt hangulattal, meglepetés támogatókkal, vendégekkel (lassan fogjuk őket felsorolni, mert legyen mindenkiben egy kis izgalom, várakozás :))

 

Szerintünk verseskötet, és Antológia vásárlási lehetőség is lesz…

 

 

Kedves barátaink, ismerőseink, és mindenki!

 

Várunk benneteket szeretettel, mi, a szervezők, egy facebookon működő irodalmi csoport, a Költészeti Játszóház tagjaival kiegészítve:

Pilla, és Mizsei Norbert.

 

 

 

Illusztráció: Niki álma: sok színes lufi (8.éves)

Forrás: SOTE Játszóház Alapítvány/facebook


 

Legutóbbi módosítás: 2019.11.19. @ 09:16 :: H.Pulai Éva
Szerző H.Pulai Éva 1146 Írás
A H. a nevem előtt, csak egy megkülönböztető jel, hogy ne keveredjenek össze a hírösszeállítások a firkáimmal. *Pulai Éva