Pápai Eszter : Mackómese

A sűrű erdő közepében élt egy kis mackó a testvérével és az anyukájával.

Egy őszi napon korábban kelt. Leballagott a lépcsőn, és látta, ahogy anyukája csendesen sürgölődik a konyhában.

Megkérdezte tőle:

– Mit csinálsz mama?

– Mindjárt megyek a boltba. Most menj fel játszani.

A kis mackó nem értette, hogy mi a baj, ezért megkérdezte a nővérét:

– Anyu miért ment a boltba?

– Biztos bevásárolni – titokzatoskodott a nővére.

Brumi szomorúan felcammogott a szobájába, és azon töprengett, miért nem akar ma vele senki sem beszélgetni.

 

Anyukája késő délutánra ért haza. Mancsai közt egy nagy dobozt szorongatott.

– Brumi gyere le! – kiáltott a nővére.

A kis mackó nem akart hinni a szemének. Egy hatalmas csoki torta volt az asztalon. A torta oldaláról illatos méz csorgott le.

– Kit ünnepelünk? – kérdezte meglepődve.

– Olvasd el kismackóm – szólt az anyukája, könnyeit törölgetve.

Brumi büszkén betűzte ki a szavakat, hiszen már két hónapja jár az erdei iskolába.

– B-o-l-d-o-g sz-ü-l-e-t-é-s-n-a-p-o-t B-r-u-m-i!

A boldogságtól meghatódva ölelte át anyukáját, és nővérét, és tudta, ezt a napot sosem fogja elfelejteni.

 

Legutóbbi módosítás: 2019.05.29. @ 13:22 :: Pápai Eszter
Szerző Pápai Eszter 7 Írás
Sziasztok! 2002-ben születtem . Nagyon szeretek olvasni, és írni. Anyukám, és apukám szerint sokat csacsogok. :)