Szendrői Csaba : irodalmi tépegető

 

Kerek esszék, vagy kerekesszék? írom dalom, birodalmam az irodalmam.  Kiderül mától, ki derülátó, hogy te Direkt írsz ma, mert direktíva, s mert ha a díva dívik eladod, elodázod, elidézed, elid?zöl magad adása közben, vagy megadod magadnak magad. Félsz is meg nem is, tenmagad’ vagy kiben hiszel, hisz nem isten vagy magad csak fél, féled: másik feled él fel. Holott ez is meretlen, vödörnyi ismeretlen. Holtomig- lant hangja. Ki kelet vet, szeret arat. Nyugaton a helyzet megváltózatlan. Kár,-hozz-el magaddal, veled enyészek el, törött a mécses, templomi, es’ küvé, borostya, és misepor. Remegve forradalmian m?remekbe szabottan forr a dalia . Keleszd meg keresztbe, oszt’ bérbe kapott drámai muzsikusok. 2010: Adobe vallás, photo sokkolt, fél dimenziósra festett mentém, monumentális test momentum, momentán testamentum flash. félretusált lélek. két demonstrációd között demoralizál az élet? – Demo az élet! Realizáld. folyón is, patakon Isten-geren tùl. minden hajszálér egybefut, fonatába kapaszkodva költ?t ìrót katakomba vezényelik, megfeszül? ín spirál, minket a minden inspirál. Behálózott a pók ellipszis. gyùjtpontjába a végén minden mint a foszfor, lánggá, majd kámforrá szelídül, bele szublimálunk az éterbe. Egyre jobban imádom, hogy nincsen értelme.

 

Legutóbbi módosítás: 2020.01.17. @ 12:46 :: Adminguru
Szerző Szendrői Csaba 262 Írás
Csendben akarok lenni, de csak beszélek, néha beszélni akarok, olyankor hallgat a lélek, néha tekerem a szót is, néha csak elszívom a mondókám, néha csak gitározom az izomrostjaimon, olykor kísérem is gordonkán...